poniedziałek, 22 grudnia 2014

Gnolpowie - bezgłowi kowale

Tym razem sięgam głębiej w trzewia Rasariusza. Wybrałem pochodzenie magiczne i wyszło mi prawdziwe dziwadło. Rasariusz został wzbogacony o generator nazw, stąd "gnolpowie" oraz indeks siły ogólny z rasariusza, oraz dedykowany dla Poszukiwaczy Przygód. Do zmian należy również, ta zasadnicza, za pomocą której będziemy musieli wybrać skalę zmian tzn. "pochodzenie", gdzie wybierając człowieka cechy morfologiczne nie ulegną zmianie, jedynie społeczne. Pochodzenie naturalne daje nam nikłe zmiany, nienaturalne średnie, magiczne, inny świat oraz boska interwencja silne. Nie chce szokować, zatem dla słabych nerwów wybierajcie człowieka bądź naturalne zmiany.

Adres generatora online w zakładce "do pobrania".

Zapraszam do lektury, poznajcie gnolpów.





czwartek, 18 grudnia 2014

Olfanci - ludzie słonie.

Cześć, chciałem wam zaprezentować możliwości tworzonego przeze mnie Rasariusza. Jest to jedna z trzech zaplanowanych ras, która znajdzie się w podręczniku. Finałem zaś, stworzę za pomocą “Generatora Królestwa”, królestwo w którym osadzę stworzone rasy. Będzie to swoiste dopełnienie informacji oraz pokaz możliwości współgrania obu narzędzi. W trakcie pisania Rasariusza, jednocześnie piszę mechanikę, “Poszukiwacze Przygód" (obecnie w wesji jednak kostkowej k6) w wygenerowanej i opisanej rasie będzie to widoczne w poszczególnych punktach. Życzę dobrej zabawy oraz jeśli spodobają się wam olfanci, być może wykorzystacie ich w swoich sesjach. Grafika jest mojego ołówka, uczę się i proszę o wyrozumiałość.