Czarny Kryształ - setting będący połączeniem Enklawy publikowanej na forum Kryształów Czasu, Królestw i Rasariusza powstałych w Manufakturze oraz zaczynu Czarnego Kryształu, który również w Manufakturze wstępnie rozpisałem. Gra została podzielona na cztery etapy:
- Mechanikę globalną, czyli znowuż sterowanie królestwem, tyle, że w mocno zmienionej formie.
- Mechanikę lokalną, czyli klasyczną rozgrywkę RPG.
- Kreator ras, czyli możliwość autotworzenia ras do Czarnego Kryształu.
- Świata, czyli gotowego świata z mapkami, królestwami w których można grać korzystając z powyższych mechanik.
Zdawać by się mogło, ze moloch nie do uciągnięcia. Owszem to jest dużo pracy, lecz większość jej już mam za sobą. Będę publikował częściami.
Bitewne Pola - strategiczno-fabularna gra planszowa wykorzystująca żetony. Autorska mechanika rozgrywania bitew mam nadzieję, przypadnie wam do gustu. Długo zastanawiałem się nad licencją, nadal myślę. Właściwie to mogę publikować w każdej chwili, lecz chciałem przygotować chociaż namiastkę reklamy, aby ktoś się o tym dowiedział.
Rasariusz - podręcznik tekstowo jest powiedzmy gotowy, jeśli nic nie będzie w nim grzebał. Ubarwię go grafikami i będzie można tworzyć swoje dziwadła. O ile dość ciężko wygenerować rasę grywalną, o tyle potwory idą często, gęsto i można się miło zaskoczyć. Zatem dwa tygodnie czasu i można wydać - znajdź człowieku tyle wolnego czasu.
Herculanum - gra wykorzystująca nowatorską mechanikę karcianą. Z tą pozycją wiążę największą nadzieję. Myślę że będzie to zwieńczenie mojej twórczości. Żadna w powyższych pozycji nie wywołuje we mnie takich doznań jak Herculanum. Drżyj Świecie, bo wiem, że to Ci się spodoba.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz