wtorek, 10 maja 2016

Czarny Kryształ - mechanika

Od momentu ogłoszenia wyników RNI4 minęło sporo czasu.
Czarny Kryształ ulegał metamorfozom, chciałem jednak pozostawić formę w jakiej zaprezentowałem projekt do konkursu.

Do najważniejszych zmian zaliczam:
- testy ograniczyłem do jednego rodzaju, zostały również przyśpieszone.
- wprowadziłem opis magii (zaklęcia i rytuały)
- poprawa rodzaju charakterów
- wprowadziłem reputacje
- krótki opis ras wraz z tabelką
- starałem się nieco uprościć teksty kierując je dla początkujących w grach narracyjnych.

Zmiany te wpłynęły dość znacznie na całość mechaniki, która w tej chwili nie przytłacza i pozwala skupić się na fabularyzowaniu rozgrywki.

W chwili obecnej powstaje scenariusz "Ostatnie chwile Midgeawen" którego zadaniem będzie, oprócz zapewnienia dobrej zabawy opisanie skrawka świata i przybliżenia nieco tematyki Czarnego Kryształu. O tym jednak wkrótce.

Tymczasem prezentuje mechanikę lekką i intuicyjną o nazwie Poszukiwacze Przygód.

Do pobrania z tego linku, bądź z menu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz