piątek, 24 października 2014

Królestwa not dead

Minęło dość sporo czasu od momentu w którym opublikowałem Królestwa oraz dodatek do nich Generator Królestwa, całość można pobrać z menu pobierania tego bloga (gry i narzędzia).
Miałem odciąć się już od tworzenia gier i zająć bardziej intratną częścią życia, lecz głowa znów pełna pomysłów i tylko czasu brakuje aby to wszystko ogarnąć, spisać i przedstawić.



Z rzeczy nad którymi pracuje:

Królestwa - poprawki
- podział na armię gdzie nawet mała armia ma szanse wejść we wrogie królestwo i narobić szkód.
- ulepszony sposób zarządzania agentami (byli specjaliści) dający dość łatwo podporządkować się pod fabularny opis sytuacji.
- zwiększyłem liczbę zdarzeń do 100.
- zmieniłem sposób działania infrastruktur.

Bitewne Pola  - Królestwa na planszy.
Gra jest niemal gotowa, potrzeba jeszcze popracować nad składem, korektą i oddam ją w wasze ręce. Planszówka typu print&play, całość zasad znajduje się w pięciu stronach, plus dwie strony żetonów do wycięcia.

Królestwa - Władcy
Królestwa w których nie przejmujesz się  detalami jak punkty armii, działania, poddani. Liczy się tylko polityka oraz wojna. Poziom rozgrywki jest jeszcze bardziej globalny, pozwala jednak skupić się na rzeczach bardziej istotnych i czerpać zabawę na zupełnie innym poziomie. Mechanika przygotowana, jeszcze nie ograna, jeszcze nie złożona i skorygowana.

Kogo potrzebuję?
Grafika - kilka czarno białych grafik z kontekstu średniowiecznych zamków, królewskich regaliów, uzbrojenia.
Korektora - osobę, która przeczyta to wszystko i poprawi. Staram się jak mogę, ale mam taką przywarę, że z którymś czytaniem nie odświeżam, tylko dodaje do bufora i nie widzę za wielu błędów.
Testera - jestem sam, nie gram w gry, nie mam na nie czasu, lubię je pisać. Testuje również sam, jeśli masz grupę i chcesz spróbować czegoś nowego pisz.

Co daje w zamian? Nazwisko w grze i nic więcej, ja również nic więcej z tego nie mam. Zatem jeśli kto chętny do pomocy to piszcie na maila w zakładce kontakt z tematem "Królestwa".

Pozdrawiam i niech Królestwa będą z wami.
Salam



2 komentarze:

  1. Fajnie słyszeć, że projekt wciąż się rozwija i ewoluuje :) Pozdrawia MGF z przyległościami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal zaglądam do MGF, wkrótce pokażę wam efekty pracy. Wczoraj udało się całość wraz z mapą i żetonami umieścić na ośmiu stronach. Jeszcze ta nieszczęsna korekta...

    OdpowiedzUsuń