piątek, 8 stycznia 2016

Takie małe rozliczenie a raczej przyczynek do pracy.

Nie lubię zostawiać za sobą rzeczy niedokończonych. Ta prosta zasada ratuje mi tyłek nie tylko w pracy ale i w życiu osobistym. Teraz przyszedł czas na rozliczenie projektów, których się nagromadziło a które chciałbym zakończyć, gdyż wiem, że mają potencjał. Brakuje mi nuty marketingowej i obrotności aby z tych produktów uczynić pozycje typu must have. Jestem świadomy ograniczeń, jednocześnie trochę chcę mieć to już za sobą. Oto moje założenia do zakończenia w tym nowym roku 2016-tym.





Czarny Kryształ - setting będący połączeniem Enklawy publikowanej na forum Kryształów Czasu, Królestw i Rasariusza powstałych w Manufakturze oraz zaczynu Czarnego Kryształu, który również w Manufakturze wstępnie rozpisałem. Gra została podzielona na cztery etapy:

  1. Mechanikę globalną, czyli znowuż sterowanie królestwem, tyle, że w mocno zmienionej formie.
  2. Mechanikę lokalną, czyli klasyczną rozgrywkę RPG.
  3. Kreator ras, czyli możliwość autotworzenia ras do Czarnego Kryształu.
  4. Świata, czyli gotowego świata z mapkami, królestwami w których można grać korzystając z powyższych mechanik.
Zdawać by się mogło, ze moloch nie do uciągnięcia. Owszem to jest dużo pracy, lecz większość jej już mam za sobą. Będę publikował częściami.

Bitewne Pola - strategiczno-fabularna gra planszowa wykorzystująca żetony. Autorska mechanika rozgrywania bitew mam nadzieję, przypadnie wam do gustu. Długo zastanawiałem się nad licencją, nadal myślę. Właściwie to mogę publikować w każdej chwili, lecz chciałem przygotować chociaż namiastkę reklamy, aby ktoś się o tym dowiedział.

Rasariusz - podręcznik tekstowo jest powiedzmy gotowy, jeśli nic nie będzie w nim grzebał. Ubarwię go grafikami i będzie można tworzyć swoje dziwadła. O ile dość ciężko wygenerować rasę grywalną, o tyle potwory idą często, gęsto i można się miło zaskoczyć. Zatem dwa tygodnie czasu i można wydać - znajdź człowieku tyle wolnego czasu.

Herculanum - gra wykorzystująca nowatorską mechanikę karcianą. Z tą pozycją wiążę największą nadzieję. Myślę że będzie to zwieńczenie mojej twórczości. Żadna w powyższych pozycji nie wywołuje we mnie takich doznań jak Herculanum. Drżyj Świecie, bo wiem, że to Ci się spodoba.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz