niedziela, 11 sierpnia 2013

Bestiariusz ciąg dalszy

No dobrze, miałem dosyć i miałem odpocząć, tak się nie stało. Miałem jeden wieczór, wolny i całkowicie dla mnie. Pomyślałem, że zagram w WoT, ale zdobywanie kolejnego tieru stało się monotonne, więc uległem szalonej myśli, aby skończyć to co zacząłem. Lykantropy zajęły mi chyba najwięcej czasu, zrobienie statystyk , które obliczałem ręcznie na podstawie stworzonego wcześniej szablonu ludzkiego wojownika było czasochłonne. Nie chcaiło mi się robić pod to generatora. Za to zrobiłem go dla wielkich smoków, co okazało się banalnie proste. Golemy całkowicie przekopiowałem i popełniłem tylko drobną kosmetykę względem tego tekstu, raczej po to aby wszystko znalazło się w jednym miejscu. Po zrobieniu odetchnąłem, nie lubię zostawiać niezakończonych spraw.



Pomyśleć by można, że mamy finał. Pojawił się jednak artykuł Adriana, który poza szacunkiem dla fana KC nie pozostawił na mnie suchej nitki. Ma racje, forma taka moja, niedbała raczej, dla forumowiczów krysztalyczasu.pl gdzie od dawna nie pojawiło się nic do KC było to dobre, dla przestawiciela fandomu z głównego nurtu strumienia foma była nie do przyjęcia. Pozostawił więc niedosyt, moja praca nie jest zakończona? Sam nie wiem, wzorowałem się na legendarnych MiM'ach (Magia i miecz), tam forma była podobna, tyle że rysunki tworzył Musiał, zatem "musiały" być niezłe. Póki co oddałem co miałem, wracam zaś do nic nie robienia i zbierania pomysłów do Enklawy.

2 komentarze:

  1. Się Adrianem nie przejmuj - on chciałby bestiariusz tak wypieszczony ja te wydawane do AD&D :)

    Prawda jest taka, że najbardziej zainteresowanym nie będzie przeszkadzała forma o ile wszystkie bestie będą zebrane w jednym miejscu.
    Gdy sam starałem się zrobić to co ty teraz (i mi nie wyszło) samo wygenerowanie sensownego szablonu w corelu zajęło mi kilka dni.
    Później dodanie pojedynczej bestii, formatowanie tekstu itp. itd. trwało do godziny.
    W końcu się zniechęciłem.


    Należą ci się, że się po prostu nie poddałeś.

    OdpowiedzUsuń