środa, 7 sierpnia 2013

Bestiariusz do KC

Właśnie wysłałem kolejną wersję bestiariusza do czegoja. Tym razem dodałem kilka bestii z forum KC oraz martwiaki. Tu jest link.

Muszę przyznać, że wyczerpałem się na tym polu na tyle, że kolejne elementy jak wielkie smoki oraz likantropy muszą poczekać na napływ ochoty i energii. O ile ruszyłem z kopyta z pierwszą wersją i poświęciłem temu dużo czasu o tyle kolejna porcja którą dodałem powstała tak przy okazji, kiedy nie miałem ochoty na nic innego. Pisząc zaś martwiaki posłużyłem się MiMami oraz opisem na forum który jest w 100% zgodny z MiMami, stąd nie zmieniałem w nim nic. Martwiaki typu 1-5 oparłem o standardowe statystki orka 0-10 POZ, tyle że trupy mają POZ 0. Załączyłem informację o wzroście poziomowym więc nikt nie powinien mieć z tym problemu. Tworzenie jednak umarlaków z typu 6-10 w oparciu o orka wydało mi się tragicznym pomysłem, stąd każdy martwiak z tego grona ma stworzoną jedną postać jako przykład. Są to postaci silne za życia, do tego okraszone 10 POZ umarlaka, więc są naprawdę groźne. Pokusiłem się nawet o opisanie kilku przedmiotów magicznych jakie posiadają, tak aby dodać pikanterii. Postaci wygenerowałem generatorem mastuga  gdyż generator ghasty jeszcze powstaje więc wybrałem najlepszy w pełni gotowy. Poniosło mnie przy kościeju, zdawać by się mogło, że ten powstał z kilku istot, więc pofantazjowałem na ten temat. Wielki duch to dla mnie abstrakcja, ale zrobiłem zgodnie z opisem AS'a, do tego czarnotrup, który załapał się na boskie UM, zatem może niemal spokojnie tworzyć własne artefakty i tak będzie robił w zaciszu wielopoziomowych podziemi.


Przy okazji tworzenia tych właśnie martwiaków urodziło się we mnie kilka pomysłów do Enklawy, zatem mam nadzieję na dniach wrócić do autorki.

Dla chcących wystawiłem również nową wersję generatora bestiariusza do KC, który również liczy statystyki do martwiaków a przynajmniej się stara.

Takim oto sposobem póki co zamykam temat KC, otwieram zaś Enklawę, muszę jednak odetchnąć, zatem I'll be back.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz