wtorek, 4 listopada 2014

Co dalej?

Bitewne pola są już teoretycznie gotowe, czekam na korektę oraz okładkę i nasuwa się pytanie, co dalej? Kulminacyjnym momentem mojej twórczości ma być setting "Czarny kryształ" zbudowany na bazie narzędzi jakie staram się z lepszym bądź gorszym skutkiem od ponad roku tworzę. Liczę, że po napisaniu CK odejdę na zasłużoną emeryturę twórcy i zajmę się z dawna już odkładanym programowaniem bądź rysowaniem, co ostatnio coraz bardziej mnie nachodzi.
Wiem, że mój warsztat twórczy poprawił się dość znacznie od momentu napisania mojego pierwszego hertbrejkera, tu ukłon do społeczności RPGM/MGF, której to zawdzięczam.

I tak:
- mam wstępnie opracowany projekt o nazwie "Rasariusz" - generator ras
- mam wstępnie opracowany projekt o nazwie "Poszukiwacze przygód" - mechanika RPG
- mam wstępnie opracowany projekt o nazwie "Wilki morskie" - morza i oceany, bitwy i nawigacja.
- mam wstępnie opracowany projekt o nazwie "Czarny kryształ" - setting.



Wszystkiego podzióbane, poplątane z pomieszanym, jest jednak wizja, która już dawno to wszystko połączyła, brakuje tylko czasu na realizacje.

Potrzebuję:

Grafików - ilustracje czarno-białe.
Korektorów - moje bolączki to szyk przestawny i interpunkcja.
Redaktorów - zwykle sam składam, mogę jednak zająć się treścią a skład oddać komuś innemu.

Praca za free, za nazwisko na drugiej stronie i wieczną chwałę w umysłach tych co będą w to grali ;)
Piszcie na maila: war_goblin@o2.pl bądź tomasz.widzinski@gmail.com

Pozostaje mi w tej chwili przygotować spot reklamowy dla Bitewnych pól oraz ich publikacje.


2 komentarze:

  1. Zapewne cię nie zaskoczę mówiąc, że wszyscy potrzebują grafików, redaktorów i korektorów :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadne to zaskoczenie, ale jak nie zapytam to potencjalny grafik nie będzie wiedział, że potrzeba akurat tutaj ;)
    Oczywiście najpierw musi trafić na tego bloga, co już jest nie lada wyzwaniem.

    OdpowiedzUsuń