czwartek, 7 marca 2013

Początek

Witam, jak przystało na pierwszego posta należy coś powiedzieć o sobie. Urodziłem się... może jednak napiszę coś z tematyki tego bloga, mojej autorki o wdzięcznej nazwie Enklawa. Aby wprowadzić was w mój świat usprawiedliwię się trochę. Jestem leniwy, podróżuję z pracy do domu i tak bez końca. Kiedy zaś jestem w domu, dobrze mi tam, nie jeżdżę na zloty, nie spotykam się z nikim kto gra w erpegi, zajmuję się rodzinką i tak czuję się najlepiej. Kiedy mam jednak dłuższą chwilę wolnego myślę, kiedy myślę piszę, kiedy zaś piszę układam sobie całą resztę i mam już wizję systemu. Tym razem jednak postanowiłem zrobić coś więcej, zebrałem dziesiątki zapisanych pomysłów i pomimo lenistwa postanowiłem przelać je z brudnopisu na wersję elektroniczną.
Zmęczyłem się przy tym niemiłosiernie, weź tu się doczytaj o co chodziło mi rok temu, co było w tym takiego fajnego? Nic to, przepisałem to co nadal uważałem za fajne, wyszła z tego spora kniga, naprawdę. Mam nadzieję, w kolejnych postach przybliżyć wam moje wypociny, oraz sens jaki chciałem im nadać. Sami ocenicie, a być może ja również podczas pisania czy było to dobre.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz