wtorek, 12 marca 2013

Wstępniak oraz współczynniki

Witam, trochę zajęło mi budowanie menu, teraz jednak mając je wykończone informuję, że wklepałem już wstępniaka oraz informacje o współczynnikach. Nie ma tu dość popularnego ostatnimi czasy minimalizmu w ilości atrybutów opisujących postać. Może jestem starej daty i nie na bieżąco, Enklawa jest jednak spuścizną mojej twórczości w przedziale ostatnich kilku lat, to powinno tłumaczyć taki a nie inny dobór współczynników. Jest to zlepek pomysłów ogarniętych i przerobionych pod jedną, uważam logiczną i prostą mechanikę. W kolejnych tematach będę dodawał dalsze części systemu. Zachęcam do zapoznania się z materiałami oraz ich oceny bądź pytań w razie wątpliwości.

2 komentarze:

  1. Część menu jest nieaktywna więc to niedobrze. Poza tym :) nie wiem czy jest sens od razu prezentować tyle materiałów. No chyba że we wpisach na forum będzie je poszerzał o nowe elementy.

    Tak czy owak - powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, zamysł jest taki aby poukładać to sobie od początku, podręcznik napisałem, tyle, że powstał on ze zlepków pomysłów pisanych przez lata. Celem zaś tego bloga, oprócz prezentacji jest usystematyzowanie całości względem mojej aktualnej wiedzy, w sposób taki aby był klarowny i zrozumiały nie tylko dla mnie ale każdego fana erpegów. Menu powstało niedawno, sprawdzałem jak to będzie wyglądało po rozwinięciu tematu, aby jednak nie wprowadzać nikogo w błąd wyrzuciłem nieaktywną część, dzięki za uwagę. Materiały przygotowuję na bieżąco, myślę, że codziennie coś będę mógł wrzucić, zatem nudno być nie powinno ;)

    OdpowiedzUsuń